Plantillas Joomla Gratis by FatCow Hosting Review

Wspieramy płatności BLIKIEM w internecie

BLIK

Pierwszy dzień lata

#PierwszyDzieńLata to znak, że już za chwilę rozpoczną się #wakacje! Dobre towarzystwo, dobry humor i dobre zdrowie to rzeczy, które z pewnością warto zabrać na urlop.

Przyda się też dobra pogoda i dobry bank – taki, który masz w zasięgu ręki, gdziekolwiek jesteś. Z nami to możliwe, bo oferujemy Ci aplikację #SGBMobile. Znajdziesz w niej wszystko czego potrzebujesz do wygodnego i bezpiecznego bankowania. A nawet więcej, bo #SGBMobile pomaga Ci dbać o kondycję!

Wystarczy, że w aplikacji włączysz funkcję #Active, połączysz ją z #GarminConnect i możesz sprawdzać dane dotyczące swojej aktywności kiedy chcesz. Już wkrótce pojawią się w niej wyzwania dla aktywnych J Funkcja dostępna jest dla klientów korzystających z urządzeń marki #Garmin.

Więcej o #SGBMobile na www.sgb.pl/sgbmobile

#PierwszyDzieńLata #SGBMobile #BankiSpółdzielczeSGB #SGB

Pierwszy dzień lata

 

E-rejestracja z SGB ID

SGB ID to usługa identyfikacji elektronicznej, która pozwala łatwo i bezpiecznie weryfikować tożsamość bez wychodzenia z domu. Dzięki niej założysz Profil Zaufany, aby korzystać z e-administracji czy bez problemu potwierdzisz swoją tożsamość w firmach ubezpieczeniowych
i placówkach medycznych. Z SGB ID możesz również zarejestrować się na szczepienie przeciw COVID-19, nawet jeśli nie masz Profilu Zaufanego. Wystarczy, że skorzystasz z danych do logowania do Twojej bankowości internetowej. To proste: https://bit.ly/3xfX8nz

Pamiętaj, że rejestracja na szczepienie będzie możliwa, kiedy rozpoczną się zapisy dla Twojej grupy wiekowej.

E-rejestracje na szczepienia przeciw COVID-19 prowadzi Serwis Ministerstwa Zdrowia
i Narodowego Funduszu Zdrowia – pacjent.gov.pl. Tam znajdziesz szczegółowe informacje.

Więcej o usłudze SGB ID czytaj na stronie www.sgb.pl/sgbid

Uwaga na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon – podszywanie się pod pracowników Banku nadal groźne!

Ponownie ostrzegamy przed przestępcami podającymi się za pracowników banku. Osoby te przez telefon wyłudzają poufne dane dotyczące haseł, kodów PIN/SMS. Jak to robią? Informują rozmówcę, że dane te potrzebne są do zwiększenia bezpieczeństwa lub przeprowadzany jest test działania bankowości. Przestępcy mogą korzystać z techniki tzw. spoofingu numeru telefonu, w taki sposób, by w Waszym telefonie wyświetlił się numer infolinii Banku lub zaufanego pracownika Banku! Dla uwiarygodnienia swojej legendy mogą podawać się za pracowników IT lub bezpieczeństwa.

Czytaj więcej: Uwaga na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon – podszywanie się pod pracowników Banku...

Wyszukiwarka

BFG