Plantillas Joomla Gratis by FatCow Hosting Review

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych- RODO, dalej: Rozporządzenie, które ma zastosowanie od dnia 25 maja 2018roku) Bank Spółdzielczy w Grójcu z siedzibą w Grójcu informuje o zasadach przetwarzania danych osobowych:

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - RODO

Komunikat w sprawie gier organizowanych w sieci Internet

Szanowni Państwo,
informujemy, że zgodnie z art. 29a ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 471 t.j.)  zakazane jest uczestniczenie w grach hazardowych urządzanych przez sieć Internet przez podmioty, które nie posiadają wymaganego ustawą zezwolenia. Niedozwolone jest wykorzystywanie kart płatniczych oraz innych instrumentów bądź usług płatniczych oferowanych przez Bank do dokonywania transakcji związanych z uczestnictwem w grach hazardowych niezgodnie z wyżej wymienioną ustawą.
Zakaz określony w art. 29a ust. 2 nie dotyczy uczestnictwa w zakładach wzajemnych organizowanych przez podmioty działające na podstawie zezwolenia udzielonego przez Ministra właściwego do spraw finansów publicznych. Lista podmiotów posiadających odpowiednie uprawnienia do urządzania gier hazardowych znajduje się na stronie http://www.finanse.mf.gov.pl/inne-podatki/podatek-od-gier/gry-hazardowe-przez-internet
Rejestr domen służących do oferowania gier hazardowych niezgodnie z ustawą znajduje się na stronie https://hazard.mf.gov.pl/

E-Składka – jeden przelew na własny rachunek w ZUS

Od 1 stycznia 2018 r. firmy, przedsiębiorcy oraz osoby samozatrudnione będą opłacać wszystkie składki jednym zwykłym przelewem na indywidualny numer rachunku składkowego.

Informację  o numerze tego rachunku płatnik składek dostanie z ZUS listem poleconym w czwartym kwartale 2017 r. Oczywiście list dotrze do płatnika, gdy ZUS zna jego aktualny adres. Jeśli nie zgłosił zmiany danych powinien to zrobić jak najszybciej.

Ważne!
Jeśli płatnik do końca grudnia 2017 r. nie otrzyma informacji o numerze rachunku składkowego albo zgubi list, powinien zgłosić się do ZUS albo zadzwonić do Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (nr tel. 22 560 16 00).

Od 1 stycznia 2018 r. wszystkie składki, bez względu na okres którego dotyczą, trzeba wpłacać na indywidulany numer rachunku składkowego. Jeśli płatnik nie będzie znał swojego numeru rachunku składkowego, nie opłaci w 2018 r. składek. Dotychczasowe rachunki będą zamknięte.

Czytaj więcej: E-Składka – jeden przelew na własny rachunek w ZUS

Ostrzeżenie przed nowym typem oszustwa z wykorzystaniem portali społecznościowych

Zgodnie z informacjami pojawiającymi się w sieci, dotyczącymi oszustw z wykorzystaniem przejętych kont osób znajomych na portalach społecznościowych, pragniemy przypomnieć, że w obu przypadkach wymienionych w artykułach należy zweryfikować takie prośby innymi kanałami, np. telefonicznie.
Poniżej linki do wspomnianych artykułów:
https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/uwaga-na-nowy-sprytny-atak-na-internautow-i-ich-konta-bankowe/
https://niebezpiecznik.pl/post/jak-wyludzic-od-znajomego-800-zlotych-przez-facebooka/

 

Bank Spółdzielczy w Grójcu przypomina bezpieczne zasady korzystania z bankowości internetowej:

  • Nie otwieraj e-maili i załączników od nieznanych nadawców

  • Nie wchodź na stronę logowania do systemu bankowego korzystając z odnośników otrzymanych pocztą e-mail lub znajdujących się na stronach nienależących do Banku

  • Nie odpowiadaj na żadne e-maile dotyczące weryfikacji Twoich danych (np. identyfikator, hasło, kody jednorazowe SMS) lub innych ważnych informacji - Bank nigdy nie prosi o podanie danych poufnych pocztą elektroniczną czy telefonicznie

  • Podczas wykonywania przelewów koniecznie porównuj numer rachunku wyświetlany na komputerze z tym, który przychodzi wraz z kodem SMS – to jedyna szansa na wykrycie próby oszustwa

  • Bank nigdy nie informuje klienta o potrzebie przesłania zdjęć dokumentu tożsamości, podania haseł czy blokadzie konta przez e-mail, SMS lub telefonicznie

  • Wszelkie komunikaty o najnowszych zagrożeniach znajdują się na stronie: http://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci

Wyszukiwarka

BFG