Stanowisko banków w zakresie ujednolicenia zasad oferowania dalszych narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego w związku z reaktywacją Wytycznych EBA
Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR
Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR,
zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku nie później niż do 31 grudnia 2020 r. dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:
Ulepszona bankowość internetowa z autoryzacją SMS-em dla klientów Banku Spółdzielczego w Grójcu
Z przyjemnością informujemy, że w dniu 28 października 2020 roku wprowadzamy ulepszoną wersję bankowości elektronicznej, która dostępna jest pod adresem https://ebpbsgrojec.pl. W trakcie logowanie do poprzedniej wersji bankowości zostaną Państwo przekierowani z adresu https://bsgrojec24.pl/ na nową wersję pod adresem https://ebpbsgrojec.pl.
Zmienił się również certyfikat zabezpieczeń (informacja dostępna pod ikoną kłódki w przeglądarce) dla nowego adresu, poniżej prawidłowe dane w zakresie:
- Właściciel: Bank Spółdzielczy w Grójcu
- Ważność certyfikatu: 08.2022r.
- Wystawca certyfikatu: Unizeto Technologies S.A.
- Numer seryjny: 1A:BC:B7:0F:70:56:C2:1D:D1:8F:C4:B9:7D:9B:82:F0
Opłaca się opłacać kartą Visa
Opłacaj rachunki kartą Visa i graj o samochód i tysiące innych nagród!
W konkursie do wygrania samochód MINI Hatch 3 door oraz ponad 4000 voucherów na zakupy w sklepach internetowych.
Jak wziąć udział w konkursie?
- Wybierz fakturę, którą chcesz opłacić.
- Wybierz kartę Visa jako środek płatniczy oraz Blue Media S.A. jako pośrednika płatności.
- Uzupełnij dane karty, potwierdź płatność i gotowe!
- Przejdź do formularza konkursowego i odpowiedz na pytanie.
Każdy rachunek opłacony kartą Visa to szansa na kolejne zgłoszenie. Dowiedz się więcej na oplacasie.pl.
Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR
Szanowni Państwo – Beneficjenci Programu Tarcza Finansowa PFR,
zgodnie z Umową Subwencji i Regulaminem Programu PFR przypominamy o obowiązku przedstawienia przez Państwa w Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę i złożyła oświadczenie woli jej zawarcia w imieniu Beneficjenta była uprawniona do jego reprezentowania.
W zależności od sytuacji są to:
- informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu/pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego
lub - wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub - Pełnomocnictwo i informacja odpowiadająca aktualnemu/pełnemu odpisowi z Krajowego Rejestru Sądowego lub Pełnomocnictwo i wyciąg z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub
- Oświadczenie.
Wzory pełnomocnictwa i oświadczenia stanowią załączniki nr 2 i 3 do Regulaminu i są dostępne do pobrania ze strony Funduszu:
https://pfrsa.pl/dam/serwis-korporacyjny-pfr/documents/tarcza-finansowa-pfr/regulamin_programu_tarcza_finansowa_pfr_dla_mmsp.pdf (wzór pełnomocnictwa - str. 62, wzór oświadczenia – str. 64).
Dokumenty należy przedstawić w Banku osobiście lub przesłać do Banku pocztą w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.
W przypadku niedopełnienia ww. obowiązku konsekwencją może być wypowiedzenie przez Fundusz Umowy.
W celu usprawnienia procesu weryfikacji zachęcamy do jak najwcześniejszego składania dokumentów.
Z poważaniem
Bank Spółdzielczy w Grójcu